آموزش پخت غذا, مقالات

طرز تهیه سوسیس کبابی

طرز تهیه سوسیس کبابی

امروز ما در این مقاله قصد داریم طرز تهیه سوسیس کبابی را همراه با سالاد ویژه همراهش که یک غذای لذیذ می باشد را به شما عزیزان آموزش دهیم پس ما با همراه باشید. بسیاری از ما علاقه مند این هستیم تا غذا های جدید تری را امتحان نماییم و از غذاهای تکرارای خسته شده ایم. سوسیس کبابی، غذایی که در کم ترین زمان ممکن آماده می شود و هر رده سنی از طعم لذیذ این غذا خوششان می آید. شما با استفاده از خانواده بزرگ سوسیس ماکیماه ( چوریتسو، هات داگ، باربیکیو، فرانکفورتر و غیره ) می توانید خوشمزه ترین غذا و ساندویچ ها را برای خانواده خود آماده نمایید.

غذا سالم

غذای سالم، خوش طعم و خوشمزه یک امر و یک غریزه در تمامی انسان های روی کره زمین می باشد. بسیاری از ما علاقه مند این هستیم تا در کم ترین زمان، غذای خود را آماده نماییم. اما همواره نکته مهم در آماده سازی غذا، استفاده از مواد غذایی سالم می باشد. بسیاری از ما بخاطر مشغله بالای کاری وقت آن را نداریم که یک غذای مفصل تدارک ببینیم. استفاده از مواد غذایی سالم ماکیماه سبب می شود تا شما در کم ترین زمان ممکن، غذای خود را آماده نمایید و همواره از بهترین فراورده های غذایی استفاده نمایید تا سلامت شما محفوظ بماند. طعم های مختلف سوسیس های ماکیماه، این فرصت را به شما می دهند تا در جشن های خود بهترین پذیرایی را از مهمانان خود داشته باشید و اوقات خوشی را سپری نمایید.

آماده سازی برای پخت

قبل از اینکه سوسیس شما حتی آن را روی کباب پز درست کند، کارهای آماده سازی آن را انجام دهید.همه وسایل و مواد اولیه که در هنگام پختن به آن ها احتیاج دارید کنار خود حاضر کنید.

کباب پز خود را تمیز کنید

 

هیچ کس نمی خواهد سوسیسی بخورد که از کوره کثیف بیرون آمده است. قبل از شروع کباب کردن، با یک قلم مو آن را کامل تمیز کنید این مورد به طور بالقوه بر طعم سوسیس شما تأثیر می گذارند.

سوسیس خود را به دمای اتاق برسانید

 

شاید برای پخت سوسیس، آن را به صورت منجمد از فروشگاه تهیه کرده باشید. قبل از اینکه بتوانید آن را به درستی کباب کنید، سوسیس شما باید در دمای معمول برسد. می توانی از شب قبل آن را از فریزر خارج کرده وبگذارید آرام، آرام یخ آن آب شود.

کباب کردن را شروع کنید

 

پس از اینکه آمادگی های خود را کسب کردید، وقت آن است که کباب کردن را شروع کنید. البته گفتن این کار آسان تر از انجام است. در اینجا چند نکته و راهنمای مفید برای کمک به شما در کباب کردن سوسیس آورده شده است.

طرز تهیه سوسیس کبابی

سوسیس کبابی  جزو غذاهای ساده اما خوشمزه می باشد که توصیه می شود آن را یاد بگیرید و برای خانواده خود درست نمایید و از پخت آن غافل نشوید. غذا های کبابی جزو غذا های محبوب در بین نسل جوان می باشد که اگر از مواد تازه اولیه و فراورده های گوشتی با کیفیت استفاده شود می تواند به عنوان یک وعده غذایی سالم مصرف شود. علاوه بر این سوسیس کبابی سرشار از پروتئین می باشد و مناسب برای تمامی ورزشکاران می باشد. نوبت آن رسیده است تا شما را با طرز تهیه این غذای لذیذ آشنا نماییم.هیه سوسیس کبابی

مواد لازم طرز سوسیس کبابی تهی

خیار: یک عدد
آبلیموی تازه: نصف استکان
ماست: دو قاشق غذاخوری
شوید تازه خرد شده: دو قاشق غذاخوری
فلفل: به میزان لازم
نمک: به میزان لازم
سوسیس به میزان لازم

 

برای درست کردن سوسیس کبابی در اولین گام پوست خیار را می گیریم و خیار را به صورت اسلایس های نازک برش می دهیم و در نهایت ماست را اضافه می کنیم و هم می زنیم . در مرحله بعد آبلیمو تازه را به همراه نمک و فلفل به مخلوط خیار اضافه می کنیم و می گذاریم مدتی بماند. حال نوبت به گریل کردن سوسیس ها بر روی منقل و یا درون ماهیتابه می رسد  پس از این کار سوسیس های کبابی شده را به همراه سالاد تهیه شده به همراه نان میل نمایید.

سوسیس ایتالیایی کبابی با فلفل دلمه ای و ترش و پیاز

روغن را در یک ظرف روی اجاق گاز خود با حرارت متوسط ​​گرم کنید. روغن را دور آن بچرخانید تا کل ظرف را بپوشاند تا از چسبیدن آن جلوگیری کنید. چهار عدد فلفل و یک پیاز را برش بزنید و داخل آن بریزید. اجازه دهید این مخلوط حدود هشت دقیقه بپزد و هر چند وقت یک بار آن را هم بزنید. سه قاشق غذاخوری سرکه و شکر به آن اضافه کنید و آن قدر هم بزنید تا شکر حل شود. ظرف را از روی حرارت بردارید. نمک و فلفل فراموش نشود. مخلوط فلفل و پیاز خود را به یک ظرف بدون کباب پز منتقل کنید. سوسیس خود را نیز درون این مخلوط قرار دهید. این ظرف را روی کباب پز قرار دهید و بپزید تا مخلوط شروع به جوشیدن کند. حدوداً چهار دقیقه طول می کشد. حرارت را کم کنید و پخت را ادامه دهید.

برای لمس نهایی، ظرف را از کباب پز خارج کنید و سوسیس ها را با انبر از فلفل بلند کنید. آنها را مستقیماً روی کباب پز قرار دهید و سه دقیقه دیگر آنها را بپزید تا به آنها رنگی شود. حتماً گه گاهی آنها را بچرخانید. آنها را به فلفل برگردانید، و در صورت تمایل چند نان تست کنید. سوسیس و فلفل خود را روی نان های تست شده سرو کنید و لذت ببرید.

آب پز کردن سوسیس

 

 

کباب کردن سوسیس کاملاً راضی کننده است، اما تنها روش پخت سوسیس نیست. اگر کباب پز شما از کار افتاده است، همیشه می توانید سوسیس خود را با جوشاندن بپزید. برای این روش پخت سوسیس، قابلمه ای را پر از آب کنید و سوسیس خود را به آن اضافه کنید و آن را بجوشانید. اگر می خواهید کمی طعم دهنده اضافه کنید، سعی کنید، آب گوشت یا حتی سس گوجه فرنگی را به جای آب جایگزین کنید. هنگامی که مایع به جوش آمد، حرارت را کم کنید و بگذارید حدود شش دقیقه بجوشد، یا تا زمانی که سوسیس را کاملا بپزید.

سوسیس کبابی در فر

20 دقیقه قبل از پخت سوسیس آن را از یخچال خارج کنید. فر را با دمای 177 درجه سانتیگراد گرم کنید. سوسیس را برش دهید. یک توری سیم دار روی ورق پخت قرار دهید تا روغن آن کم شود. اگر می خواهید چربی سوسیس کم نباشد ، یک توری سیمی را روی تابه قرار دهید. سوسیس و کالباس را به طور یکنواخت روی صفحه پخت پهن کنید. سوسیس ها را روی صفحه پخت قرار دهید و آنها را به طور مساوی از هم جدا کنید. اجازه دهید سوسیس  به مدت 20 دقیقه در فر بپزید. بعد از گذشت ده دقیقه سوسیس ها را برگردانید و زمانی که طرف دیگر آن نیز پخته شد آن را از فر بیرون بیاورید.

سوسیس مناسب کبابی

 

 

سوسیس فرانکفورتر نوعی از سوسیس است که با 70 درصد گوشت قرمز تولید می شود و محبوبیت زیادی بین افراد دارد. در تولید سوسیس فرانکفورتر از ۷۰ درصد گوشت قرمز، روغن مایع، گلوتن، نشاسته، نمک، ادویه و دیگر افزودنی‌های مجاز استفاده می‌شود. البته فرانکفورتر ۸۰ درصد گوشت قرمز هم تولید می‌شود که مصرف آن برای کسانی که چربی خون و کلسترول دارند، توصیه نمی‌شود. می‌توان سوسیس فرانکفورتر را به دلیل چربی بالا به صورت کبابی و گریل طبخ و در انواع سالاد، پیتزا و ساندویچ استفاده کرد. عطر دلنشین آن هنگام کباب‌شدن به‌ویژه روی ذغال بسیار اشتهاآور و وسوسه‌انگیز است.

نکاتی برای تهیه بهتر این خوراک

برای تهیه سوسیس کبابی بهتر می باشد که از سوسیس گوشت با درصد بالا استفاده کنید که محصولات ما پاسخگو نیاز شما هستند. همچنین اگر از شوید به هر دلیلی از آن خوشتان نمی آید می توانید آن را حذف کنید و بجای آن از آویشن استفاده نمایید. در تهیه این غذا شما می توانید در صورت علاقه از قارچ به همراه پنیر پیتزا هم استفاده نمایید. هدف کلی از این آموزش تهیه غذایی سالم و خوشمزه در کوتاه ترین زمان ممکن برای اعضای خانواده بود. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید و آن را تست نمایید. غذای دومی که قصد داریم به شما آموزش دهیم؛ تهیه سوسیس کبابی با گوجه می باشد.

طرز تهیه سوسیس کبابی با گوجه

گوجه، فلفل و سوسیس را کبابی کنید. سپس بعد از کبابی کردن، گوجه و فلفل را خرد کرده و داخل تابه بریزید. در مرحله بعد نمک و سیر و سرکه را اضافه می نماییم. بعد از این که مواد حسابی باهم مخلوط شدن، مواد را درون ظرفی زیبا بریزید و سوسیس ها را روی آن قرار دهید. غذای شما آماده سرو می باشد.

فروشگاه ماکیماه

در فروشگاه ماکیماه شما می توانید از جدید ترین فراورده های گوشتی روز جهان و با کیفیت ترین سوسیس و کالباس ها جهت استفاده در غذا های خود سفارش دهید؛ تا طعمی لذیذ و متفاوت را تجربه کنید. محصولات ماکیماه از گوشت تازه گوسفند، گوساله و گاو همراه با ادویه آلمی و سایر ادویجات آماده می شود. با استفاده از محصولات ماکیماه سالم زندگی نمایید.

خرید سوسیس و کالباس طرز تهیه سوسیس کبابی

اگر به سلامت خود و خانوادتان اهمیت می دهید و بدنبال استفاده از بهترین فراورده های گوشتی تولید شده در کشور هستید، می توانید از محصولات ماکیماه استفاده نمایید. با دنبال کردن پیج اینستگرام ماکیماه هرماه از جدید ترین محصولات معرفی شده و تخفیف های ویژه با خبر باشید. برای خرید سوسیس کالباس می توانید همین حالا به فروشگاه سایت مراجعه نمایید و اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نمایید. در مورد نحوه ارسال محصولات نیز باید گفت، بدلیل شیوع ویروس کرونا، محصولات با بسته بندی خاص و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به دست شما عزیزان می رسد. جهت هرگونه پرسش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید